Declaratia saptamânii
Vitacom desfășoară această campanie între 17 și 18 noiembrie în magazinele fizice din Arad, Bacău, București, Brașov, Cluj, Iași, Timișoara și Constanța. În plus, Vitacom va prelungi orarul magazinelor cu o oră atât vineri, cât și sâmbătă.
Promoția oferită de Vitacom de Black Friday pornește de la un discount de 10% pentru o achiziție de 20 lei, ajungând până la un discount de 35% pentru 100 de lei cheltuiți în magazin. Magazinele oferă o gamă largă de aproape 10.000 de produse.
„Conform tradiției Black Friday, și anul acesta pregătim cele mai mari reduceri ale anului. Acestea vizează o gamă foarte largă de produse, fiind personalizate pentru fiecare client în parte. Campania noastră este construită în funcție de valoarea de vânzare, fiind în același timp foarte accesibilă oricărui segment de piață”, afirmă Aviva Vita, director marketing Vitacom Electronics.
Vitacom estimează pentru 2017 o cifră de afaceri de 10,55 milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul anterior (9,5 milioane de euro). Vitacom este prezentă pe toate canalele de distribuţie: magazine tradiționale, key account, online, dar și prin magazine proprii şi exporturi. Vitacom exportă produsele Well şi Chrome în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portugalia, Cehia, Polonia dar şi în Germania.
12 decembrie 2017
Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]