Veniturile UPC România continuã tendinţa pozitivã şi au crescut cu 4,3% ĩn lei în T2 2018 comparativ cu aceeaşi perioadã a anului trecut

Business | 9 August 2018

UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a înregistrat rezultate în creştere în trimestrul al doilea din 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum şi îmbunătăţirea ofertei de servicii pentru clienţi au contribuit la creşterea anuală a bazei de abonamente (RGU) şi a veniturilor.

Principalele rezultate din T2 2018:

  • Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentând o creştere anuală de peste 5%, ajungând la 3.097.600 gospodării din România
  • Investiţiile constante în inovaţii pentru clienţi au determinat creşteri pe toate segmentele în T2 2018: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 6,5% mai mulţi clienţi de internet şi 11% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T2 2017
  • Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită produselor inovatoare şi personalizate nevoilor clienţilor, precum şi îmbunătăţirii ofertei de soluţii avansate dedicate companilor mari şi segmentului SoHo
  • Creşterea anuală a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* în T2 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut

 

Mihnea Rădulescu, CEO UPC România: „Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea segmentelor cheie, atât în zona rezidenţială cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînteles, eforturilor întregii echipe UPC România. Una dintre priorităţile noastre este să oferim cea mai bună conectivitate pentru a răspunde astfel aşteptărilor clienţilor: 63% dintre clienţii de internet se bucură deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a investi şi a aduce în casele clienţilor servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experienţe Wi-Fi premium şi divertisment nelimitat pe orice ecran”.

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate şi divertisment pentru clienţii UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC oferă servicii de internet către 589.800 de clienţi. De asemenea, peste 373.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa.

Televiziunea digitală a adus companiei 30.900 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 685.800 de clienţi.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de aproape 11%, în al doilea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 557.300 de clienţi pentru serviciile de telefonie (54.100 clienţi noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie

Eforturile companiei continuă în zona de investiţii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de peste 5% (156.800 de noi case).

Creşterea numărului de abonamente, clienţi şi a veniturilor

În T2 2018, UPC România a înregistrat o creştere anuală a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 5%, adăugând 112.800* noi abonamente. Creşterea numărului de abonamente (RGU), la 2.078.700* pe toate segmentele – televiziune, internet şi telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienţi răspunde nevoilor şi aşteptărilor acestora.

La sfârşitul trimestrului al II-lea 2018, UPC România are un numãr total de 978.400* clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 33.400* clienţi noi.

Ĩn T2 2018, UPC România a înregistrat venituri de 163,4 milioane lei*, ceea ce reprezintã o creştere de 4,3%* faţã de 156,7 milioane lei* în trimestrul T2 2017.

*Toate cifrele de mai sus se referã la operaţiunile prin cablu ale UPC România, excluzând operaţiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România

 

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!