Declaratia saptamânii
Un studiu comandat de Cisco si efectuat de Yankee Group arata ca 83% dintre furnizorii de servicii din Europa vor folosi serviciile de telefonie IP pana in 2006.
Intre timp, cu o crestere anuala de 35% centralele IP PBX vor depasi cu o data si jumatate de ori toate liniile PBX livrate pana in 2004. Cauza acestei situatii se explica prin faptul ca serviciile de voce traditionale aduc profituri din ce in ce mai scazute.
La ITU Telecom World, desfasurat in octombrie 2003 in Geneva, unul dintre cele mai importante anunturi facute de Cisco a fost lansarea Cisco Service Provider Business Voice Solution. Aceasta permite furnizorilor de servicii oferirea serviciilor vocale administrate pentru firmele mici si mijlocii, pornind de la o infrastructura scalabila VoIP, care poate fi folosita pentru crearea serviciilor administrate aducatoare de venituri.
Sursa stire: http://www.cisco.com
12 decembrie 2017
Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]