Telekom Romania inaugurează la Brăila cel de-al şaselea centru de servicii externalizate de tip call center

Firme | 11 Octombrie 2018

Telekom Romania anunţă deschiderea la Brăila a unui centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii şi care preferă să se bazeze pe un furnizor profesionist şi cu experienţă în domeniu pentru această activitate importantă în multe domenii.

În noul sediu din Brăila Telekom Romania oferă pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi.

„Serviciile de call center sunt esențiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienților lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiției în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională. Expertiza în ceea ce privește serviciile de call center este apanajul Telekom, prin prisma serviciilor pe care le oferim propriilor noştri clienţi, ceea ce ne-a poziţionat extrem de favorabil pentru a extinde acest tip de servicii şi a le oferi şi altor companii”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Brăila este al şaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre în patru oraşe: trei centre în Bucureşti şi câte unul în Bacău şi Craiova, cu un total de peste 500 de angajaţi.

“Brăila, ca şi celelalte oraşe în care desfăşurăm astfel de activităţi, este un centru universitar cu tradiţie, care ne-a permis să recrutăm forţa de muncă de care avem nevoie, cu un nivel de educaţie superior. Din acest punct de vedere am considerat Brăila ca fiind un oraş cu potenţial, dincolo de nevoile de început”, a adăugat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Portofoliul de clienți de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviaţie, retail - din România, dar și din alte ţări precum Austria.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!