Telekom Romania anunță rezultatele financiare pentru T2 2018

Firme | 9 August 2018

Grupul Telekom Romania anunță principalii indicatori de performanță pentru al doilea trimestru din 2018, încheiat la 30 iunie 2018, conform datelor publicate astăzi de către OTE Group.

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în T2 2018 au fost de 237,8 milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro.

Veniturile din servicii mobile au crescut cu 3.1% în T2 2018, până la 82.4 milioane euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil. Creşterea veniturilor din serviciile mobile, atât din serviciile mobile tradiţionale, cât şi din pachetele convergente fix-mobil, reflectă succesul ofertelor #netliberare lansate recent, care au adus pe piaţă acces la internet mobil la preţuri avantajoase şi oferte competitive de servicii mobile.

Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30.1% în T2 2018.

Segmentul clienților de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0.5%, în T2 2018, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8.1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creștere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

În T2 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienți broadband (fix și mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de T2 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21.1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La 30 iunie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienți. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

 

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!