SAGE Enterprise Management, o performanță unică pentru Trace One

Software | 8 Ianuarie 2019

“Am fost impresionat de calitatea cunoștințelor financiare, prin atelierele care au avut loc și prin feedback-ul oferit asupra procedurile noastre.” Vincent Lemaine, Director Financiar Franța, Trace One

Infiintată în 2001, Trace One a lansat prima platformă colaborativă SaaS pentru managementul co-dezvoltării produselor marcă proprie. De acum înainte , în centrul unei rețele globale de peste 20.000 de companii, Trace One a selectat Sage Business Cloud Enterprise Management (fostul Sage X3) pentru acoperirea sa internatională și performanță nativă a modulului său contabil, precum și pentru flexibilitatea modulului de facturare. În același timp, Trace One a ales Deveho Consulting Group, partenerul Sage dedicat ecosistemului Enterprise Management, pentru vasta sa experientă de produs.

O INOVAȚIE A PMP-URI

Inspirat de criza vacii nebune, primul proiect al lui Trace One în 2001 a fost acela de a valorifica puterea tehnologiei digitale pentru a urmări aprovizionarea cu alimente a marilor comercianți și pentru a preveni un alt dezastru pentru sănătate. Chiar dacă prima sa încercare a fost înfrântă, Trace One a reușit să-și redirecționeze cercetarea și dezvoltarea pentru a perfecționa prima platformă colaborativă pentru managementul calității și dezvoltării produselor marcă proprie (PMP).  Vincent Lemaine este Director Financiar al Trace One în Franța.

“PMP-urile au un proces de dezvoltare specific, supravegheate în comun de departamentul de calitate al distribuitorului și de furnizorul pe care l-au ales pe baza specificațiilor lor.”

 

Comercianții dezvoltă și gestionează portofolii de mărci din ce în ce mai complexe, în timp ce se confruntă cu standarde sectoriale și de reglementare în continuă schimbare. Până la rezolvarea soluției Trace One, schimbul de fișiere Excel și Word între departamentele de distribuție și furnizorii de calitate a devenit din ce în ce mai ineficient. “ Platforma noastră permite distribuitorilor și furnizorilor acestora să crească viteza și fiabilitatea proceselor de co-dezvoltare a produselor. Producătorul și clientul se alătură echipei în modul de proiectare pentru a finaliza fie o rețetă, pentru produse alimentare, fie o formulă, pentru produse de igienă personală, produse de curățare sau produse cosmetice. Platforma Trace One facilitează schimbul de informații între actorii din lanțul valoric pe tot parcursul ciclului de viață al produsului.

ENTERPRISE MANAGEMENT, ALEGEREA EVIDENTĂ DE A GHIDA EXPANSIUNEA GLOBALĂ

Anul 2006 a fost un an esențial în dezvoltarea companiei Trace One. ” Primii cinci ani ne-au permis să validăm conceptul platformei noastre și să convingem primi parteneri. După aceasta, performanța soluției noastre a fost stabilită în mod clar printre principalii comercianți. Astăzi, Trace One are 150 de angajați în mai multe țări europene și în Statele Unite“. Soluțiile contabile și de management comercial ale Cegid, utilizate în primele zile ale companiei, au atins rapid limitele lor în timpul expansiunii internaționale a companiei Trace One.

“Aveam nevoie de un ERP capabil să manipuleze 100% schimburile noastre de date într-un mediu internațional. Am consultat principalii actori de pe piață: SAP, Navision și Sage. Soluția Enterprise Management a ieșit pe primul loc datorită performanței modulului său de contabilitate de neegalat și receptivității sale la mai multe limbi, valute și reglementări”.

UN SISTEM DE FACTURARE ADAPTAT

Sistemul este la fel de ușor pentru producători, deoarece este complex pentru administrarea back-office-ului. “Modelele noastre au făcut obiectul procesării manuale, care ar putea fi reevaluată pe parcursul anului.. Procesele de facturare în rândul furnizorilor au creat un volum mare de muncă, greu de gestionat pentru echipele noastre în contextul unei implementări rapide”.

Trace One avea, prin urmare, nevoie de o aplicație specifică pentru managementul întreprinderilor, cu capacitatea de a gestiona această complexitate.

“Deveho a integrat o soluție personalizată dezvoltată de Sage pentru a gestiona contractele clienților noștri și, în special, pentru a-i factura mai rapid și mai simplu. Au îndeplinit toate așteptările noastre, deoarece nu numai că lucrează în imediata apropiere cu Sage, ci au și o înțelegere perfectă a mediului de management al întreprinderii“.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!