RTB House și OLX.ro: Factorii de bază ai unei colaborări de succes

Business | 26 August 2016

RTB House, companie de tehnologie specializată în soluții dedicate de retargetare, prezintă factorii colaborării de succes cu OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri online din România în funcţie de numărul de utilizatori.

OLX este un brand global, cu aproximativ 260 de milioane de utilizatori lunar și peste 19 miliarde de vizualizări de pagină în fiecare lună. Acesta oferă posibilitatea utilizatorilor săi de a descoperi noi oportunităţi, fie că este vorba de vânzarea unor obiecte pentru unii şi de achiziţionare la preţuri accesibile pentru alţii.

În era Internetului este greu de imaginat că mai există lucruri pe care nu le poți găsi online. Tocmai de aceea, multi utilizatori își caută zi de zi diferite lucruri precum: autoturisme, haine, mobilă, idei de activități, dar și locuri de muncă prin intermediul site-urilor de specialitate.

Cu toate acestea, unele persoane care vizitează astfel de site-uri ezită, din diverse motive, să facă cumpărături sau abandonează pur şi simplu paginile unde au văzut ceva de interes. Aici intervine retargetarea personalizată - mecanismul prin care reclamele sunt individualizate în funcție de comportamentul și preferințele online ale utilizatorului, acesta jucând practic rolul unui consilier virtual dedicat gusturilor şi alegerilor personale ale fiecărui utilizator.

Provocarea

Unul din obiectivele principale pe care clientul a pus accentul a fost acela de a-şi creste unul din indicatorii interni de performanţă - volumul de mesaje trimise între cumpărători şi vânzători.

Provocarea a fost chiar mai mare, deoarece utilizatorii pot folosi OLX atât pe desktop cât şi pe dispozitivele mobile. Experienţa utilizatorilor pe fiecare mediu are particularităţile ei, astfel încât să se beneficieze la maximum de avantajele fiecărui mediu. Ţinând cont de acest lucru am ajustat şi campania, astfel încât să targetăm utilizatorii conform cu specificul fiecărui mediu şi nevoile clientului.

„Ţinând cont de fragmentarea de dispozitive atunci când vorbim de modul în care utilizatorii noștri folosesc platforma OLX pentru a-şi vinde lucrurile pe care nu le mai folosesc sau pentru a-și găsi cele mai bune oferte, aveam nevoie de o soluţie care să răspundă acestui comportament. Comunicarea noastră trebuia să fie relevantă pentru ei, indiferent de device, şi, în acelaşi timp, să servească obiectivelor companiei. Funcţionalităţile pe care partenerii nostri de la RTB House le-au adus odată cu platforma de retargetare, dar şi proactivitatea continuă, ne-au ajutat să ne atingem obiectivele prin livrarea unui conţinut relevant şi personalizat către userii nostri”, a declarat Răzvan Acsente, Europe CLM Group Expert Lead, OLX.

Soluția oferită de RTB House a fost retargetarea personalizată, plecând de la comportamentul utilizatorilor în site. Această modalitate a permis reclamelor dedicate să ajungă la utilizatori, în funcţie de preferințele lor unice pentru anumite produse.

Procesul a fost unul destul de simplu: un utilizator a vizitat site-ul OLX.ro, a căutat ceva de interes, dar nu a contactat niciun vânzător pentru a afla mai multe detalii, apoi a părăsit site-ul. La scurt timp după ce a parasit site-ul, RTB House i-a afişat utilizatorului anumite reclame personalizate de tip banner, care conţineau anunţuri conform comportamentului acestuia. După accesarea acestora, utilizatorul era redirecţionat către site-ul OLX, de unde putea contacta vânzătorii.

„Campania OLX este un exemplu foarte bun despre cât de fructuoasă poate fi o colaborare. Comunicarea constantă cu clientul și flexibilitatea platformei noastre ne-au permis să încercăm numeroase scenarii de optimizare a campaniilor, ajustate nevoilor specifice ale clientului, în ideea de a atinge obiectivul dorit de acesta. În ultimele 8 luni, au fost generate peste 1,7 milioane de accesări de pe desktop și peste 550.000 din zona de mobil, pentru aceasta fiind afișate aproximativ 155 de milioane de bannere OLX în zona de desktop și peste 41 milioane pe dispozitive mobile. Toate acestea sunt pentru noi semne clare că flexibilitatea și receptivitatea sunt extrem de necesare în afaceri și în serviciile pe care le oferim clienților noștri”, a declarat Adrian Banea, Key Account Manager, RTB House.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!