Kaspersky Lab prezintă cea mai nouă versiune a soluției Kaspersky Small Office Security pentru firmele mici

Securitate | 28 Iulie 2015

Kaspersky Lab prezintă cea mai recentă versiune Kaspersky Small Office Security dezvoltată special pentru companiile cu mai puțin de 50 de angajați. Soluția, disponibilă acum și în România, oferă protecție de ultimă generație și este ușor de utilizat, fără a fi necesare competențe speciale de IT. Noile funcții ale soluției de securitate facilitează protecția resurselor valoroase și permite dezvoltarea business-ului, protejând totodată operațiunile și datele clienților și ale angajaților.

În prezent, companiile mici devin din ce în ce mai des victime ale infractorilor cibernetici, deoarece nu sunt foarte preocupate de securitatea cibernetică și găzduiesc date confidențiale importante. Conform studiului Global Corporate IT Security Risks 2014 efectuat de Kaspersky Lab și B2B International, procentul firmelor care permit conectarea dispozitivelor mobile ale angajaților la rețeaua companiei a crescut la 62% în 2014. În același timp, chiar dacă firmele consideră că informațiile personale ale clienților (25%), cererile de plată (13%) și informațiile confidențiale despre tranzacții (14%) necesită securitate sporită, ele continuă să adopte măsuri de securitate de bază, optând de multe ori pentru produse anti-malware gratuite. Respondenții cercetării consideră că firmele mici au nevoie de o soluție de securitate puternică, ușor de utilizat și disponibilă la un preț rezonabil.

Soluția de securitate Kaspersky Small Office Security este echipată cu tehnologii capabile să protejeze marile întreprinderi, însă adaptate special pentru a răspunde nevoilor de securitate ale companiilor foarte mici. Soluția integrează protecție anti-malware de top și securizează tranzacțiile online, dispune de management în cloud, de un sistem de backup și administrarea parolelor, fiind totodată ușor de utilizat și eficientă.

„Dezvoltarea unei afaceri de dimensiuni mici poate fi o provocare și distractiv, în același timp, însă faptul că sunt companii foarte mici nu le face mai puțin vizibile pentru infractorii cibernetici,” a comentat Konstantin Voronkov, Director Endpoint Product Management în cadrul Kaspersky Lab. „Este foarte important ca firmele să aibă o mai mare grijă de securitatea lor cibernetică, iar Kaspersky Small Office Security facilitează acest lucru. Este un produs ușor de instalat, simplu de configurat și de întreținut, iar patronii business-urilor pot continua să facă ceea ce fac cel mai bine: să lucreze pentru succesul companiei,” a explicat Konstantin Voronkov.

Cea mai recentă versiune a Kaspersky Small Office Security include mai multe funcții noi sau îmbunătățite, precum:

  • Protecție sporită împotriva tuturor amenințărilor cunoscute, necunoscute și complexe – protecție cuprinzătoare pentru computere cu Windows și Mac, servere și dispozitive mobile cu Android.
  • O nouă consolă de administrare în cloud – care permite utilizatorilor care dețin business-uri sau consultanților IT să administreze securitatea cibernetică și dispozitivele conectate de oriunde, prin intermediul unui browser web.
  • Funcție de administrare a parolelor – care stochează informații de logare și permite utilizatorilor să aibă o parolă diferită, unică pentru fiecare site și pentru toate dispozitivele, fiind necesar să rețină o singură parolă principală.
  • Securitate pentru datele financiare – care protejează tranzacțiile de business și tranzacțiile personale împotriva fraudelor financiare. Această setare include și modulul de top Safe Money.

 

Kaspersky Small Office Security protejează notebook-uri și computere cu Windows (de la Windows XP la Windows 8.1) sau Mac, servere de fișiere Windows și smartphone-uri și tablete cu Android. Cu ajutorul soluției de securitate, fiecare utilizator/angajat va avea protecție pentru un computer cu Windows sau Mac și un dispozitiv mobil, pe lângă Kaspersky Password Manager. Protecția File Server este integrată în funcție de numărul de utilizatori. Kaspersky Small Office Security este disponibilă pentru companii cu până la 50 de angajați.

Mai multe informații aici.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!