Huawei urcă în Topul “Cele mai valoroase branduri din lume” realizat de Forbes, fiind singura companie din China inclusă în clasament

Firme | 31 Mai 2018

Huawei este singura companie din China inclusă în Topul Celor mai Valoroase Branduri în anul 2018, top realizat de revista Forbes. Huawei este inclusă în acest top pentru al doilea an consecutiv, clasându-se pe locul 79, cu o valoarea a brandului de 8,4 miliarde USD.

Huawei a intrat în acest clasament pentru prima dată în anul 2017, clasându-se pe locul 88, cu o valoare a brandului de 7,3 miliarde USD. După un an în care compania s-a dezvoltat rapid, valoarea brandului Huawei a crescut cu 15% față de anul precedent, urcând în top până pe locul 79.

Companiile tehnologice continuă să domine clasamentul, ocupând primele 5 locuri și reprezentând aproximativ 20% din TOP 100. Apple s-a clasat pe locul 1 pentru al optulea an consecutiv, urmată de Google, Microsoft, Facebook și Amazon. Brandurile din TOP 100 provin din 16 țări și regiuni ale lumii, cele mai multe fiind din SUA, cu 54 de branduri, urmată de cele 12 branduri din Germania și cele 7 branduri din Japonia, respective Franța. Huawei este încă singurul brand din China din clasament.

În anul 2017, Huawei s-a bucurat de o dezvoltare globală rapidă, condusă de întreaga gamă de produse, printre care seriile Mate și P. Lansarea seriilor P10 și Mate 10 a ajutat compania să își crească prestigiul în zona premium și a sporit influența acesteia pe piața high-end.

Huawei a lansat oficial seria Huawei P20 în cadrul unui eveniment exclusivist ce a avut loc în Paris, în martie 2018. Susținută de unicul și inovativul sistem triplu-camera Leica, design-ul in varianta de culoare Twilight și caracteristicile AI, seria P20 a reprezentat o mare surpiza din punct de vedere al vânzărilor globale. Potrivit IDC, cota de piață a companiei Huawei a crescut de la 11,7% până la 13,8%, ocupând locul 3 în lume în primul trimestru al acestui an.

Brand awareness-ul al companiei la nivel global a crescut până la 85% în 2017, în timp ce considerația consumatorilor străini față de brand a crescut semnificativ, cu un ritm de creștere de 100% pe an. Potrivit IPSOS, brand awareness considerația și scorul Net Promoter, clasează brandul Huawei pe locul 1 pe piața chineză.

Între timp, Huawei a reușit performanțe excelente și în alte clasamente importante la nivel mondial. Compania s-a clasat pe locul 70 în Topul 100 al Celor mai valoaroase branduri, realizat de Interbrand în luna septembrie 2017. De asemenea, Huawei s-a clasat pe locul 25 în Top 500 Cele mai Valoaroase Companii din lume în anul 2018 realizat de Brand Finance, cu o valoarea a mărcii de 38 miliarde USD.

Dezvoltarea continuă a companiei pe piața globală și influența în creștere a brandului sunt susținute de angajamentul companiei de-a lungul anilor față de inovarea tehnologică și investițiile în cercetare - dezvoltare. Potrivit raportului anual al Huawei, investițiile în cercetare - dezvoltare ale companiei în anul 2017 au fost de aproximativ 89.7 miliarde yeni, reprezentând aproximativ 14,9% din venituri, în timp ce cheltuilelile acumulate de-a lungul ultimilor 10 ani în cercetare - dezvoltare au depășit 394 miliarde yeni.

În ceea ce privește brevetele, la 31 decembrie 2017, Huawei acumulase 74,307 de brevete acordate, depusese cerere pentru 64,091 de brevete chinezești și avea 48,798 de cereri de brevete străine, dintre care mai mult de 90% fiind brevete de invenție.

În viitor, Huawei va continua să își inoveze produsele și tehnologiile, încercând să își surprindă întotdeauna consumatorii, cu angajamentul de a face ca brandul să fie îndrăgit de consumatorii din întreaga lume.

 

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!