Huawei își consolidează poziția în Top 3 producători de smartphone-uri

Firme | 18 Mai 2017

Huawei Consumer Business Group a anunțat că, în primul trimestru al anului 2017, a livrat 34,55 de milioane de unități de smartphone-uri, astfel că a înregistrat o creștere de 2,6% de la an la an. Potrivit IDC, cota de piață globală Huawei pe segmentul smartphone-urilor a ajuns la 9,8%, compania consolidându-și poziția în top 3 cei mai importanți producători de smartphone-uri la nivel mondial.

Mai mult decât atât, livrările de smartphone-uri Huawei au înregistrat creșteri spectaculoase în mai multe țări: în 52 dintre acestea au crescut cu peste 50% de la an la an, în timp ce în 32 dintre acestea au crescut cu 100% de la an la an.

Livarea de unități în regiunea care include Europa Centrală și de Est, precum și în țările nordice, a contribuit semnificativ la creșterea globală

În primul trimestru al anului 2017, cota de piață Huawei pentru regiunea CEE & Nordic a atins 18,8%, creșterea de la an la an fiind de aproximativ 63%. Luând în considerare cele mai noi rezultate din raportul GfK, Huawei a evoluat semnificativ în ceea ce privește vânzările în cadrul unor piețe precum: Ungaria, Croația, Austria, Lituania și Cehia.

În plus, livrarea de unități high-end în cadrul CEE și a regiunii nordice a crescut cu 186% de la an la an, iar smartphone-urile din seria Lite au înregistrat creșteri de 86% de la an la an, în primul trimestru al 2017.

Popularitate în creștere pe plan local

Huawei a înregistrat creșteri notabile la nivel de unități vândute pentru dispozitivele sale, precum cele din seriile P sau Lite, inclusiv în România. Potrivit raportului GfK pentru 2017, Huawei se clasează pe locul al treilea în topul brandurilor de smartphone-uri, cu o creștere a cotei de piață de 57%, de la an la an.

Huawei îmbunătățește în permanență experiența de utilizare oferită consumatorilor săi

Huawei Consumer Business Group continuă să arate un angajament pe termen lung pentru inovație și cercetare, prin intermediul celor 16 centre de R&D și a celor 36 de centre destinate inovației, localizate peste tot în lume, precum și pentru dezvoltarea constantă și spectaculoasă a produselor sale. Huawei Consumer Business Group va continua să investească în calitate, design, rezistența bateriei, segmentul audio-video, fotografie, și alte elemente care să asigure o experiență extraordinară pentru utilizatori. 

Cea mai recentă conferinţă Agora

05 iulie 2017

Intro to Machine Learning:by Dani Livne

Intro to Machine Learning:by Dani Livne

Course Overview: Machine Learning use a set of algorithms which enables computers to solve problems that are classified on a higher complexity level than traditional algorithms. Examples of such [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!