Eurosender așteaptă livrări cu 40% mai mari în luna decembrie, comparativ cu luna precedentă

Firme | 18 Decembrie 2015

La trei luni de la lansarea pe piața din România, Eurosender, prima platformă de expediții door-to-door din Europa, estimează pentru luna decembrie livrări cu 40% mai mari comparativ cu luna noiembrie, respectiv un total de circa 170 de livrări zilnice, plasate de clienții români.

Creșterea va fi susținută de adaptabilitatea rapidă a Eurosender la specificul pieței locale, mai precis introducerea serviciului de sameday pick-up, creșterea echipei de suport clienți pentru o colaborare eficientă cu partenerii din curierat, dar și de volumul mare de solicitări de livrare, caracteristic lunii decembrie.

Cele mai solicitate rute în ultima lună a anului sunt cele tradiționale, către Marea Britanie, Italia și Spania cărora, surprinzător, li se adaugă destinații precum Portugalia, Germania și Franța. Pachetele conțin de obicei cadouri corporate pe care companiile le trimit partenerilor din străinătate, motiv pentru care cresc și solicitările pentru serviciul de asigurare adițională a coletului.

Dezvoltarea numărului de expediții în această perioadă este susținută prin activități de marketing online și offline - oferte customizate pentru clienții business și discounturi pentru livrările din luna decembrie.

“În mod clar piața din România este interesată de servicii de curierat ieftine și viabile. Am ajuns pe piață într-un moment oportun, în sensul că nu existau soluții convenabile pentru serviciile de curierat internațional door-to-door, spre deosebire de curieratul intern, bine acoperit și accesibil. Astfel, în doar trei luni de lansare, România a intrat în topul piețelor noastre principale, urmând să dezvoltăm în continuare o serie de parteneriate care să ne poziționeze drept o soluție optimă pentru livrări interne și, mai ales, internaționale.”, declară Gabriela Buzoianu, Country Manager Eurosender.

Pentru anul 2016, obiectivele Eurosender sunt de creștere în special pe segmentul B2B de clienți, dezvoltarea de noi parteneriate cu curierii locali, pentru a oferi o paletă cât mai diversificată de produse și servicii mai ieftine, precum și un volum, în medie, de cel puțin 150 de comenzi zilnice, plasate de clienții români.

Aceste obiective au la bază planul investițional în valoare de 220.000 de euro bugetat pentru piața din România în primele 6 luni de la lansare, dintre care 100.000 de euro urmează să fie investiți în primul trimestru al anului 2016. Liniile de investiție pentru 2016 cuprind dezvoltarea echipei din România și integrarea cu sistemele curierilor locali.

Cea mai recentă conferinţă Agora

17 mai 2016

ITC Infrastructures & Solutions for Smart Communities

ITC Infrastructures & Solutions for Smart Communities

Evenimentul ”ITC Infrastructures & Solutions for Smart Communities” își propune să asigure cadrul optim pentru promovarea soluțiilor și serviciilor Internet of Things (IoT) [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!