Eurolife ERB România: Creştere importantă a principalilor indicatori de afaceri ai companiei, în anul 2016

Business | 19 Iunie 2017

Eurolife Asigurări de Viaţă şi Eurolife ERB Asigurări Generale, companii ce reprezintă Eurolife ERB Insurance Group în România, au raportat în anul 2016 o creştere în segmentul asigurărilor tradiţionale şi de protecţie, consolidându-şi prezenţa în top 10 companii de profil la nivel naţional. În acelaşi timp, companiile au încheiat cu succes anul pe profit, în contextul în care investiţiile au crescut, graţie noului plan de dezvoltare.

Echipă performantă, tehnologii de ultimă generaţie

O creştere de 28% a investiţiilor şi extinderea echipei, coroborată cu o apreciere a primelor în segmentul produselor de protecţie şi un management eficient al riscului au adus o creştere cu 15% a profitului operaţional. Astfel, profitul net înregistrat a fost de 4 milioane lei.

„Trecerea la grupul Fairfax a oferit companiei oportunitatea de a adopta o abordare strategică, în beneficiul clienţilor, angajaţilor şi partenerilor noştri. Astfel, ne-am orientat către modernizarea şi consolidarea infrastructurii IT, dar şi spre achiziţia unor noi soluţii tehnice prin care putem dezvolta în mod sustenabil noi canale de distribuţie şi noi servicii – toate perfect adaptate epocii digitale şi pliate pe exigenţele clienţilor noştri“, a spus Anita Niţulescu, CEO Eurolife ERB Asigurări.

Asigurările de accident şi asigurările de viaţă, segmentele cele mai atractive pentru clienţi în 2016

Dinamica primelor de asigurare subscrise indică atenţia sporită pe care clienţii o acordă produselor din segmentul de protecţie, unde compania a înregistrat un trend ascendent faţă de anul 2015, cu o creştere de 13% raportată la portofoliul existent de clienţi, şi cu 27% în privinţa clienţilor noi. În special, clienţii au achiziţionat cu 25% mai multe poliţe care acoperă riscul de accident şi cu 30% mai multe poliţe de asigurare de viaţă ce au inclusă o componentă de economisire.

Creşterea veniturilor din vânzări noi, onorarea obligaţiilor de plată atunci când riscurile se materializează şi numărul redus de plângeri reconfirmă statutul de partener de încredere al Eurolife ERB Asigurări în segmentul de protecţie.

Digitalizarea serviciilor financiare, prioritatea unui jucător de top

„Strategia noastră pentru anii următori vizează dezvoltarea canalelor alternative de distribuţie, unde un rol important îl are digitalizarea serviciilor financiare, dar şi dezvoltarea constantă a produselor şi serviciilor în deplină concordanţă cu nevoile şi standardele clienţilor noştri“, a adăugat Anita Niţulescu.

Prin dinamica ascendentă înregistrată în 2016, Eurolife ERB Group a înregistrat prime în valoare de 498 milioane euro în pieţele din Grecia (ţara de origine a grupului) şi România, însemnând o creştere cu 62% faţă de anul 2015. În România, Eurolife ERB Asigurări de Viaţă şi-a consolidat poziţia în top 10 companii de profil, oferind soluţii competitive de economisire şi investiţie.

Conferinţele Agora

Alege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: 05 iulie 2017, ora 09:00
  • Info: 2 day course - July 5 - 6
Participa la conferinta
Conferinta Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

08 decembrie 2016

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!