Depanero reduce cu 3 zile durata medie de reparație a produselor și oferă cea mai mică perioadă de service din România

România | 31 August 2015

Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile, reduce la 7 zile durata medie de reparație a produselor, de la 10 zile și jumătate, cât era la începutul anului, oferind acum cea mai mică perioadă de service din România. Extinderea echipei și investițiile continue în programe de specializare și dezvoltare a angajaților sunt printre principalele motive care au dus la diminuarea acestei perioade pentru Depanero. Timpul în care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumătate față de prevederile legale în vigoare, potrivit cărora, o firmă de service are la dispoziție 15 zile calendaristice pentru a repara un produs.

„Ne-am propus ca în următoarele două luni să reducem și mai mult durata de reparare a produselor, astfel încât în octombrie să ajungem ca, în medie, după 6 zile de la recepția produsului în service să anunțăm clientul că i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Reducerea duratei medii de reparație este cu atât mai importantă cu cât, în prezent volumul lunar de muncă al tehnicienilor Depanero este de aproximativ 30.000 de produse.

Scăderea duratei medii de reparație a fost influențată și de creșterea constantă a numărului angajaților și a investițiilor permanente în dezvoltarea acestora. Astfel, de la începutul anului și până în prezent, numărul angajaților Depanero a crescut cu aproape 50, ajungând la 285.

La începutul anului, Depanero a realizat un studiu pentru a afla care sunt argumentele de care țin cont românii atunci când aleg firma de service. Una dintre concluzii este că pentru 85% dintre cei 1.000 de respondenți din mediul urban este foarte important ca produsele lor să fie reparate cât mai repede.

„Studiul pe care l-am realizat la începutul acestui an ne-a determinat să luăm măsurile necesare astfel încât să reparăm și mai rapid produsele defecte și să depășim așteptările clienților”, mai spune Adrian Antohi.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!