Cercetătorii au descoperit că cele mai de succes companii online atrag clienții prin conținut scris

Internet | 19 Iulie 2018

Majoritatea companiilor care desfășoară afaceri în mediul online înțeleg foarte bine impactul pe care tehnologia informației îl are asupra procesului de marketing. Au trecut anii când clienții cumpărau produse și servicii în mod activ. Trăim în secolul XXI când atitudinea clienților s-a schimbat, nu mai este valabil faptul că dacă au cumpărat o dată de la o firmă, vor cumpăra mereu. Cu alte cuvinte, companiile sunt convinse de faptul că trebuie să-și atragă clienții, pentru că aceștia apar în serii mici, de câte unul și nu în grup.

Strategia companiilor pentru a avea succes în afaceri

Companiile trebuie să știe care este motivul pentru care un client decide să cumpere un produs sau altul. Pentru a-și asigura profitul pe viitor este necesară cunoașterea modului de gândire al clienților, în ceea ce privește luarea deciziei de cumpărare.

În funcție de modul cum s-au adaptat la tehnologie, oamenii pot fi clasificați astfel:


·                Inovatori, entuziaști – care consideră că tehnologia este foarte importantă în viața lor. Prin susținerea unei companii de marketing produsul lor poate fi promovat, poate avea mai multă credibilitate că este într-adevăr bun.


·                Inovatori vizionari – care pot să înțeleagă beneficiile comandării și planificării unei campanii de promovare online, astfel încât să se obțină beneficii potențiale și să se atingă propriile interese, care ar putea fi rezultate de clasare în motoarele de căutare sau Brand Awareness.


·                Pragmatici – care consideră că unele investiții noi – în publicitate online – nu sunt altceva decât niște mofturi și de aceea decid să aștepte pentru a vedea dacă au rezultate prin alte metode de promovare, pe care le folosesc și alți oameni. Dacă astea nu le satisfac așteptările decid să recurgă la serviciile unei alte companii și tot așa.


·                Scepticii – care nu vor să aibă de-a face cu tehnologia din motive economice sau personale.


·               Conservatorii – care se hotărăsc mai greu în luarea deciziilor. Ei așteaptă până când produsul sau serviciul respectiv devine un standard stabil.

Internetul nu distruge metodele tradiționale de competiție, el este de fapt o alternativă la acestea. Prin intermediul lui, companiile dobândesc o poziție stabilă pe piață, de a fi prezente online. Multe companii se concentrează pe ideea de a oferi produse de calitate, care să atragă clienții, dar și pe alte strategii:


·                Preț atractiv


·                Venituri indirecte prin publicitate


·                Taxe pentru aplicarea reclamelor pe site-uri pe Internet.

În secolul în care trăim, regulile competiției sunt diferite de vremurile trecute. Companiile urmăresc crearea unei valori economice veritabile și promovarea ei, acesta fiind un element decisiv al succesului în afaceri.

Câștigarea avantajului competitiv în lumea afacerilor online depinde de tehnologia de ultimă oră a informației. Pentru aceasta companiile online apelează la serviciile companiilor marketing digital pentru a câștiga lupta în concurența prețurilor și diferențierea produselor. Pentru a concura, ele trebuie să caute soluții pentru a inova mai repede decât alte companii (care fac și ele același lucru). Deci, ele trebuie să creeze informați noi, idei care nu le-au mai avut alții.

Companiile online au sfidat economia înceată și au reușit să-și crească vânzările utilizând Internetul și în special promovarea prin advertoriale online, folosind o strategie electronică bazată pe conceperea unor materiale optimizate pentru nevoile beneficiarului, prin care se informează potențialii clienți sau se îmbunătățește prezența paginii în mediul online și implicit, se obțin rezultate în ceea ce privește creșterea vânzărilor.

Milioane de oameni utilizează Google – cel mai popular motor de căutare de pe glob. Google este cea mai mare companie media din lume și are o poziție dominantă în segmentul motoarelor de căutare. Oamenii au ajuns să asocieze verbul “a căuta”cu Google. Rezultatele căutării Google apar în funcție de:


·                Popularitate sau numărul de legături cu alte pagini


·                Importanța paginilor


·                Amplasarea cuvintelor-cheie căutate pe pagină.

Google este mai mult decât un motor de căutare, este un motor care se susține financiar din micile reclame care apar de-a lungul căutărilor. Singura amenințare la adresa companiei Google este propriul ei succes, faptul că atrage mai multe critici pe măsură ce devine mai mare.

Toate afacerile vor trebui să se schimbe într-un mod cât se poate de radical deoarece, doar așa ele pot concura într-o eră bazată pe Internet. Potrivit specialiștilor comentatori în domeniul afacerilor, progresul tehnologic poate deschide oportunități noi pentru antreprenori și poate deveni o problemă pentru cei care au strategii vechi, demodate.

Companiile ar trebui să se adapteze la realitatea lumii online, a unei lumi lipsite de granițe, în care toate relațiile sunt consolidate, definite prin intermediul tehnologiilor și unde totul este disponibil zi și noapte.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!