Cele mai importante rezultate ale studiului „Sodexo Universitary Lifestyle Survey” 2014

Educatie | 10 Septembrie 2014

Argumente pentru alegerea și finanțarea învățământului academic:

• 76% urmează o facultate pentru a avea garanția unui loc de muncă mai bun, în creștere de la 74% în 2012
• 62% urmează o facultate pentru a-și asigura venituri mai mari, în creștere de la 36% în 2012
• 63% își doresc să aprofundeze anumite teme de interes
• 35% dintre boboci afirmă că facultatea era următor pas evident în parcursul lor academic
• 27% recunosc că presiunile părinților i-au determinat să se înscrie la facultate
• 10% afirmă că taxa lunară de aproximativ 11.265 de euro (9.000 de lire sterline) le-a influențat anumite alegeri în ceea ce privește cursurile pe care le urmează sau chiar și viitoarea carieră
• 55% au fost influențați în alegerea universității de informațiile disponibile pe internet, în creștere de la 27% în 2012
• 21% au cules informații despre universități prin intermediul rețelelor sociale, în creștere de la 11% în 2008
• 26% au ținut cont de sfaturile părinților, în creștere de la 12% în 2012
• 23% au fost influențați de sfaturile profesorilor, în creștere de la 14% în 2012
• 35% afirmă că au ținut cont și de legăturile de transport între facultate și casă când au ales universitatea
• Pentru 33% a contat posibilitatea de a nu locui acasă, dar suficient de aproape pentru a beneficia de sprijin (în creștere de la 29% în 2012)
• 38% au ales cu prioritate campusurile universitare
• 17% se așteaptă să acumuleze datorii pentru studii mai mari de 50.000 de euro (în creștere de la 2% în 2012)
• 58% cred că vor acumula datorii de peste 25.000 de euro (în creștere de la 2% în 2004)
• 13% afirmă că vor absolvi fără nicio datorie
• Pentru 28% dintre studenți, datoriile acumulate în timpul studiilor universitare sunt prea mari pentru o investiție în carieră (18% în 2012)

Cum se întrețin studenții pe parcursul anilor universitari:

• Studenții în cadrul universităților inaugurate recent sunt mai predispuși să lucreze în timpul studiilor comparativ cu studenții universităților cu tradiție, raportul fiind de 29% versurs 21%
• 58% dintre studenții universităților cu tradiție sunt susținuți financiar de părinți, față de 38% dintre studenții care urmează cursurile unei insituții mai noi
• Descoperirile de cont sunt o soluție pentru 19% dintre studenți

Lifestyle și obiceiuri alimentare specifice studenților în Marea Britanie

Cazare:

• 34% dintre studenți locuiesc în apartamente sau case închiriate de la proprietari privați
• 48% au costuri lunare de chirie mai mari de 375 de euro
• 37% au apelat la site-urile universităților pentru a găsi un loc de cazare

Socializare:

• Întâlnirile acasă la prieteni sunt preferate de 50% dintre studenți, procentul fiind în creștere de la 42% în 2012
• 76% cheltuiesc 25 de euro sau mai puțin la o ieșire în oraș cu prietenii, în creștere de la 67% în 2012
• 20% dintre aceștia nu cheltuiesc deloc, în creștere de la 14% în 2012
• 12% alocă săptămânal peste 37 de euro pentru socializare, incluzând cheltuielile cu țigări și alcool
• 80% dintre studenții care alocă mai puțin timp socializării afirmă că au de îndeplinit sarcini academice suplimentare
• 52% au menționat și lipsa banilor printre motivele care îi determină să socializeze mai puțin
• 18% susțin că nu ies mai des în oraș din cauza joburilor part-time
• 10% petrec zilnic câte cinci ore având activități de socializare, în scădere de la 33% în 2006
• 33% nu consumă alcool, procent în creștere de la 26% în 2012
• 40% consumă alcool o singură dată pe săptămână

Obiceiuri alimentare:

• 45% dintre studenți cheltuiesc mai puțin de 25 de euro pentru hrană, în timpul anului universitar
• 74% gătesc cel puțin o dată pe săptămână o masă de la zero, folosind doar ingrediente proaspete
• 79% fac eforturi să mănânce sănătos
• 51% afirmă că sar săptămânal peste cel puțin o masă
• 34% își doresc să mănânce alimente de la producători locali, în scădere de la 51% în 2008
• Importanța alimentelor produse în ferme cu animale crescute în sistem free-range s-a diminuat până la 39%, de la 63% în 2008
• Piscicultura sustenabilă este un argument important doar pentru 20% dintre studenți, în scădere de la 46% în 2008
• 66% nominalizează prețul ca factor principal în decizia de cumpărare a hranei, în scădere de la 74% în 2012

Banii și timpul liber:

• 35% dintre studenți cumpără cărți într-o săptămână obișnuită, în scădere de la 42% în 2012
• 50% cheltuiesc săptămânal, în timpul anului universitar, între 1,25 de euro și 25 de euro pe transport
• 8% afirmă că petrec săptămânal peste 10 ore în biblioteca universitară
• 69% sunt conectați pe rețele sociale, precum Facebook și Twitter, cel mult 10 ore săptămânal
• 74% petrec între două și cinci ore zilnic la cursuri, seminarii și laboratoare
• 72% studiază individual între două și cinci ore zilnic
• 21% petrec la serviciu câteva ore dintr-o zi
• 51% alocă zilnic între una și două ore activităților sportive și exercițiilor fizice
• 45% nu practică niciun sport și nici nu fac exerciții fizice

Presiunile personale:

• 84% sunt îngrijorați în ceea ce privește obținerea diplomei de absolvire pe care și-o doresc, în creștere de la 72% în 2012 și 61% în 2004, la prima ediția a studiului
• 54% sunt îngrijorați în legătură cu găsirea unui loc de muncă după absolvire, cu 2% mai puțini decât în 2012
• 63% dintre cei care locuiesc acasă sunt îngrijorați de perspectivele la locul de muncă
• 36% se tem că s-ar putea simți izolați

Facilități și servicii oferite de universitățile din Marea Britanie:

• 31% dintre studenți își doresc să aibă acces la mai multe cursuri online
• 76% își doresc ca și cursurile curente să fie înregistrate, pentru a le putea urmări ulterior
• 24% nominalizează calitatea rețelei Wi-Fi ca cel mai important factor în decizia de a închiria un spațiu de cazare
• 2% sunt interesați în primul rând de apropierea unui bar sau unei cafenele
• 56% apreciază eforturile universităților de a desfășura activități sustenabile, precum scăderea consumului energetic
• 22% își doresc să fie îmbunătățite zonele de socializare din campus, precum barurile sau cluburile
• 21% consideră necesară îmbunătățirea facilităților IT
• 19% își doresc să li se ofere servicii mai bune în cadrul bibliotecilor
• 16% ar aprecia îmbunătățirea facilităților sportive
 

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!