Cel mai important sfat pentru afiliati

Internet | 10 Ianuarie 2018

Multi afiliati se intreaba, mai ales la inceput, care ar fi cel mai bun sfat pe care sa-l urmeze in activitatea lor. Cei aflati la inceput inca nu stiu care sunt toate ascunzisurile acestei forme de a face bani online. Ceilalti, avansati, inca nu stiu daca au reusit sa descopere o “formula magica” care sa le asigure venituri in forma constanta.

Un sfat universal valabil, pentru orice afiliat, indiferent de stadiul sau, ar fi ca trebuie sa adopte un stil care sa le permita sa obtina rezultate, chiar si atunci cand nu sunt implicati direct in aceasta activitate. Termenul de referinta este o regula din sport, care spune ca un jucator bun este cel care are rezultate chiar si atunci cand mingea nu este la el. Ce inseamna, mai exact, acest lucru?

Aminteste-ti ca tu esti cel care da valoare lucrurilor!

In sport, in special, in cele de echipa, fiecare jucator are un loc in schema antrenorului. De foarte multe ori, cel la care este mingea este socotit important de catre public, dat fiind faptul ca el ofera posibilitatea dezvoltarii unor oportunitati. Pentru un antrenor, jucatorii cei mai importanti sunt cei care, desi nu au mingea, se pozitioneaza in acele locuri-cheie care permit crearea unor faze periculoase pentru adversari. Este vorba, mai excat, despre vizunea, despre capacitatea de a identifica acele posibilitati si oportunitati care iti vor oferi sanse reale de a dezvolta actiuni care sa aiba rezultatele dorite.

Acei jucatori sunt periculosi chiar si atunci cand nu au mingea; acest lucru se datoreaza avnatajelor pe care ei stiu sa le creeze chiar si atunci cand par in afara fazei. In ceea ce priveste marketingul afiliat, nu exista termenul de echipa (doar daca nu realize o colaborare cu alti afiliati). De aceea, tu esti cel care trebuie sa joace rolul jucatorului activ, la care este mingea, dar si pe cel al jucatorului care, desi nu are mingea, este un pericol pentru poarta adversa.

Gandeste-te la comisionul pe care trebuie sa-l incasezi, ca la magnetul din joc. Pentru a-l obtine trebuie sa stii cum sa-ti stabilesti strategia, cum sa-ti creezi oportunitati pe piata si cum sa fii cat mai convingator cu cei care iti pot oferi sansa obtinerii acestui comision (potentialii clienti). Chiar si atunci cand nu interactionezi cu acestia, materialele furnizare si produsele recomandate trebuie sa lucreze in sensul crearii acestor oportunitati. Ceea ce inseamna ca tu trebuie sa:

- Ai o viziune de ansamblu asupra desfasurarii intregului proces;

- Iei decizii care sa creeze efecte benefice pentru tine, chiar si atunci cand nu esti implicat direct;

- Le oferi potentialilor clienti siguranta in ceea ce priveste recomandarile despre produse;

- Prezinti o imagine realista a lucrurilor, astfel incat asteptarile sa nu le fie inselate.

Avand viziune si capacitatea de a intelege piata si tendintele acesteia, poti crea oportunitati pentru clientii tai. Trebuie sa ai in vedere si continua auto-dezvoltare si setarea unor obiective cat mai realizabile. Pornind de la tine vei putea dezvolta o retea care sa-i includa pe clienti, pe potentialii cumparatori, platforma de afiliere si advertiserul. In marketingul afiliat (detalii aici) nu exista niciun fel de limitare in ceea ce priveste modul de prezentare a produselor sau serviciilor pe care le oferi. De aceea, fiecare afiliat are la indemana un arsenal variat de modalitati de a se pune in valoare, atat pe sine, cat si produsele pe care le promoveaza.

Prin urmare, tu esti cel care da valoare, iar valoarea este cea care va convinge clientii sa cumpere folosind linkul tau de afiliat. Fii un jucator care stie atat cu mingea, cat si fara minge! Dezvolta-ti viziunea intr-un mod care sa-ti permita sa te auto-dezvolti si sa prezinti celor cu care interactionezi un concept care sa le satisfaca necesitatile.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!