Declaratia saptamânii
Campania de Black Friday desfășurată de evoMAG în acest an a generat, până în prezent, vânzări de 4, 64 milioane de euro.
3,5 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday. Astăzi, clienții evoMAG au cumpărat produse de 1,1 milioane de euro, valoarea medie a unei comenzi urcând spre 1.000 de lei, cu aproximativ 10% mai mare față de cea înregistrată în perioada de Black Friday de anul trecut.
Până la ora 17:00, peste 50% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, în condițiile în care acesta a fost suplimentat cu peste 9.000 de produse.
Pe site-ul evoMAG au fost înregistrate astăzi peste 280.000 de vizite.
Cel mai scump produs achiziționat astăzi a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 16.999 lei, mai ieftin cu 7.600 de lei (31%).
Top vânzări evoMAG (număr de unităţi)
De la începutul campaniei de Black Friday 2018, din totalul comenzilor, aproape 4.000 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 28% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 16 noiembrie 2018.
12 decembrie 2017
Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]