SIVECO îşi extinde prezenţa internaţională

Ciolacu Florian | 28 Septembrie 2012

Cu peste 20 de ani de activitate, SIVECO, unul dintre brandurile de succes din România, îşi continuă strategia de extindere internaţională. De curând, compania şi-a deschis încă un birou regional, în Kazakhstan, la Almaty. Cum a devenit o firmă locală de software un brand internaţional de succes ne spune Florian Ciolacu, Vicepreşedinte Vânzări Internaţionale în SIVECO.

Aţi sărbătorit de curând 20 de ani şi am remarcat numărul mare de parteneri internaţionali prezenţi şi mai ales bunele relaţii pe care le aveţi cu ei. Care este secretul?

Florian Ciolacu: Proiectele pe care le dezvoltăm sunt multianuale şi necesită o interacţiune permanentă şi pe termen lung cu clienţii. Experienţa celor peste 20 de ani de activitate ne-a arătat că orice barieră - culturală, lingvistică, geografică poate fi trecută cu succes. Ne-am apropiat de toţi clienţii noştri pentru că împreună construim proiecte mari, complexe, cu milioane de beneficiari. Este o relaţie de încredere reciprocă şi asta valorează pe orice piaţă foarte mult.

Urmăriţi anumite pieţe în dezvoltarea firmei?

Florian Ciolacu: Dorim să ne dezvoltăm în regiunile în care derulăm déjà proiecte. De curând am deschis o nouă reprezentanţă în Kazakhstan, la Almaty, după deschiderea biroului din Bruxeles şi a celui din Emiratele Arabe Unite, în Dubai. Suntem prezenţi în ţările din Comunitatea Statelor Independente cu proiecte educaţionale, dar intenţionăm să demarăm în această zonă şi proiecte pentru domeniile eHealth, eCustoms, Customized Application Development, Enterprise Resources Planning.

Ce soluţii informatice sunt dorite cel mai mult de către beneficiarii internaţionali?

Florian Ciolacu: Soluţiile dedicate domeniului educaţional sunt în top. Suntem unul dintre cei mai apreciaţi furnizori de conţinut educaţional din lume. Oferim peste 39.000 de obiecte reutilizabile de învăţare (reusable learning objects) pentru 24.000 de şcoli din toată lumea. Prin proiectele pe care le facem contribuim direct la modernizarea procesului de învăţământ din peste 12 ţări. Avem, de asemenea, proiecte de eHealth, eCustoms şi Credit Bureau în Bulgaria, Turcia, Serbia, Macedonia, Moldova. Dezvoltăm sisteme financiare, management de documente și conținut, aplicații administrative, sisteme informatice geografice (GIS) şi portaluri web pentru organizaţii importante ale Uniunii Europene, cum ar fi Oficiul pentru Publicaţii al Uniunii Europene, Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei, Agenţia Executivă pentru Sănătate şi Consumatori, Direcţia Generală de Sănătate şi Consumatori, Eurostat - Institutul de Statistică al Uniunii Europene, Oficiul de cooperare EuropeAid.

Cum faceti un client să vă aleagă pe dumneavoastră?

Florian Ciolacu: Clienţii caută performanţă, referinţe, experienţă. Vor garanţia că vor lucra cu o firmă mare, pentru că numai firmele mari au capacitatea de a face proiecte cu grad ridicat de complexitate. Vor să aibă un partener serios, matur, stabil, care va exista şi peste 6 ani şi va oferi acelaşi grad de calitate. Contează foarte mult în faţa clientului nu doar produsul pe care îl oferi, cât capacitatea de a duce la bun sfârşit proiecte mari cu milioane de beneficiari.

În termeni financiari avem oferte competitive şi ne bazăm pe produse de proprietate intelectuală, un adevărat tezaur care creşte permanent. Un alt atu sunt proiectele mari făcute în ţară care au putut fi adaptate specificului local al fiecărei ţări în care am intrat - Sistemul Educaţional Informatizat, Sistemul Informatic Unic Integrat pentru Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, Sistemul IT pentru Agenţia de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură şi Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, soluţia de eCustoms de la Autoritatea Naţională a Vămilor, sistemul SIVABON pentru Biroul de Credit. La toate acestea se adaugă expertiza dobândită în peste 3.000 de proiecte pentru informatizarea companiilor private şi numeroasele recunoaşteri internaţionale pe care le-am primit din partea unor organizaţii de prestigiu.

Aveţi o definiţie a succesului?

Florian Ciolacu: Succesul nostru îl regăsim în orice manual de management: sunt oamenii. Avem specialişti bine pregătiţi, care s-au adaptat cu uşurinţă diverselor culturi cu care au interacţionat. În ultimii patru ani am construit o foarte bună infrastructură de promovare a businessului internaţional.

Cum vedeţi următorii ani?

Florian Ciolacu: Sunt optimist şi asta pentru că în perioade de cădere economică am reuşit să creştem consistent. Practic, ofensiva internaţională am început-o în 2007, un an dificil, dar în care noi aveam deja pregătită o strategie bine definită: intrarea pe pieţele emergente mai puţin afectate de criza economică, şi aici mă refer la ţările CIS, cele din Balcani, din nordul Africii şi din zona arabă. Iar rezultatele obţinute au fost foarte bune: 35% din vânzările noastre au venit de pe pieţele externe. Tendinţa pentru următorii ani este de a depăşi 50% din venituri din contractele internaţionale. Ne ajută foarte mult faptul că suntem percepuţi acum ca un brand internaţional şi că am dus la bun sfârşit proiecte de anvergură.

Arhiva Romania digitala

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

Companiile de apă şi canalizare au nevoie de “soluţii verzi”

Recent, SIVECO România a anunţat o nouă componenta în cadrul sistemului informatic integrat SIVECO Applications 2020 - aplicaţia dedicată Managementului Activității de Laborator. Despre beneficiile utilizării acestui soft de către companiile de apă și canalizare ne-a vorbit Ștefăniță Ghiță, director adjunct SIVECO Applications. [...]

INOVAGRIA - tehnologie pentru ferme, 100% românească, 100% integrată

În ultimii 10 ani, SIVECO şi-a consolidat poziţia de lider în furnizarea de soluții IT în agricultură. Expertiza solidă pe care echipa departamentului eAgriculture din cadrul SIVECO o deţine în acest domeniu de activitate, i-a permis să construiască o soluție IT dedicată managementului performant al fermelor, denumită în mod semnificativ, INOVAGRIA. [...]

Două proiecte româneşti eLearning prezentate în premieră la Londra

În perioada 25-28 ianuarie 2017 are loc la Londra târgul BETT, una dintre cele mai mari expoziții educaționale din lume, iar SIVECO România participă pentru a unsprezecea oară consecutiv. [...]

Wand.education™- prima platformă din România prin care profesorii pot crea lecții digitale interactive în mai puțin de 5 minute

La începutul lunii Decembrie 2016 SIVECO Belgia a lansat Wand.education™, o platformă de creare a lecțiilor interactive, care poate fi utilizată individual de către profesori și totodată implementată și la nivel de școală. [...]

Există viaţă (activă) după pensionare?

Potrivit Eurostat, 5 milioane de europeni cu vârste între 55 şi 74 ani sunt diagnosticaţi anual cu depresiiCercetările arată că oamenii în vârstă, izolați din punct de vedere social, sunt predispuși la îmbolnăviri, dizabilități și chiar deces prematur. [...]

Instruire. Inducție. Impact. Motivare - pietrele de încercare ale oamenilor de HR

Unul dintre cele mai importante obiective interne ale companiilor este păstrarea celor mai buni angajaţi. Cum decidem care sunt aceştia? [...]

Populaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?

Conform Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), până în 2050, peste 22% din populația globală va avea peste 60 de aniPopulaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?Acest fenomen este deja realitate în unele țări dezvoltate precum Germania, Italia sau Suedia. [...]

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!