Cum să reduceți costurile de management al documentelor

21 Octombrie 2014
”Vă rog să așteptați puțin, trebuie să găsesc dosarul!” De câte ori n-ați auzit această expresie? Este greu de crezut că în ziua de azi o organizație mare poate gestiona fizic, pe suport de hârtie, un volum uriaș de date. Sigur ar consuma enorm de mult timp și și-ar îngreuna nejustificat activitatea. De aceea, un sistem informatic de management al documentelor este absolut necesar. Și atunci când acest sistem este unul în cloud, avantajele vin negreșit. Iată ce ne spune Ionuț Arsene, project manager la SIVECO Romania.
Actualizările aduse soluției de management al documentelor au fost făcute după prospectarea pieței?
Ionuț Arsene: În IT update-urile sunt uzuale și constante. Ținem pasul cu nevoile clienților noștri și le oferim acum SIVADOC Mobile. Practic, angajații și managerii pot accesa informațiile de oriunde, oricând, au la dispoziție fluxuri de lucru clare, rapide și simplu de folosit, bazate pe formulare.
Am creat această facilitate care a fost foarte bine primită. De altfel, noi avem o experiență de peste 12 ani în dezvoltarea și implementarea sistemului SIVADOC care asigură managementul tuturor documentelor, e-mailurilor și fluxurilor de lucru. Soluția este disponibilă „on premises” (instalată pe echipamentele de la sediul clientului) și în cloud ca SaaS – software as a service.
Avantajele vin imediat?
Ionuț Arsene: Managementul documentelor nu înseamnă doar înregistrarea electronică a informațiilor. E mai mult decât atât. E un control pe care îl ai asupra documentelor pe întreg ciclul lor de viață, de oriunde și oricând.
Sigur, cu această soluție, companiile obțin o reducere semnificativă a costurilor și în același timp se optimizează procesul de distribuire a sarcinilor de lucru către colegi.
Totul capătă o dinamică avantajoasă: ești mereu conectat la spațiul tău de lucru, există o sincronizare în timp real fie că ești la birou, în ședință sau în delegație, transferul de date este rapid, cu costuri reduse, documentele sunt ”transportate” între sucursale doar electronic, totul ”se mișcă”rapid, sigur, fără alte costuri operaționale.
Aplicația permite utilizatorilor să navigheze în depozitul de documente și să previzualizeze instantaneu documentele, fără a le descărca. Caracteristica de zoom facilitează vizualizarea de documente și imagini de pe dispozitivul mobil.
E nevoie de o pregătire a utilizatorilor?
Ionuț Arsene: Totul e foarte simplu. Documentele pot fi descărcate și deschise în aplicația de editare a textului direct de pe dispozitivul mobil și apoi salvate de utilizator în SIVADOC Project:Cloud. Conținutul nou, cum ar fi biblioteci de imagini și documente, poate fi încărcat de pe dispozitivul mobil direct în depozitul SIVADOC în cloud, rapid și ușor.
SIVADOC Mobile oferă posibilitatea de partajare a documentelor cu membrii echipei, cum ar fi vizualizarea și adăugarea de comentarii, schimbul de documente, imagini și conținut.
Accesul facil la aceste informații nu creează o vulnerabilitate?
Ionuț Arsene: Nu, pentru că accesul este securizat, e disponibil doar persoanelor autorizate, care primesc drepturi diferențiate în funcție de rol.

Arhiva Romania digitala

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

Companiile de apă şi canalizare au nevoie de “soluţii verzi”

Recent, SIVECO România a anunţat o nouă componenta în cadrul sistemului informatic integrat SIVECO Applications 2020 - aplicaţia dedicată Managementului Activității de Laborator. Despre beneficiile utilizării acestui soft de către companiile de apă și canalizare ne-a vorbit Ștefăniță Ghiță, director adjunct SIVECO Applications. [...]

INOVAGRIA - tehnologie pentru ferme, 100% românească, 100% integrată

În ultimii 10 ani, SIVECO şi-a consolidat poziţia de lider în furnizarea de soluții IT în agricultură. Expertiza solidă pe care echipa departamentului eAgriculture din cadrul SIVECO o deţine în acest domeniu de activitate, i-a permis să construiască o soluție IT dedicată managementului performant al fermelor, denumită în mod semnificativ, INOVAGRIA. [...]

Două proiecte româneşti eLearning prezentate în premieră la Londra

În perioada 25-28 ianuarie 2017 are loc la Londra târgul BETT, una dintre cele mai mari expoziții educaționale din lume, iar SIVECO România participă pentru a unsprezecea oară consecutiv. [...]

Wand.education™- prima platformă din România prin care profesorii pot crea lecții digitale interactive în mai puțin de 5 minute

La începutul lunii Decembrie 2016 SIVECO Belgia a lansat Wand.education™, o platformă de creare a lecțiilor interactive, care poate fi utilizată individual de către profesori și totodată implementată și la nivel de școală. [...]

Există viaţă (activă) după pensionare?

Potrivit Eurostat, 5 milioane de europeni cu vârste între 55 şi 74 ani sunt diagnosticaţi anual cu depresiiCercetările arată că oamenii în vârstă, izolați din punct de vedere social, sunt predispuși la îmbolnăviri, dizabilități și chiar deces prematur. [...]

Instruire. Inducție. Impact. Motivare - pietrele de încercare ale oamenilor de HR

Unul dintre cele mai importante obiective interne ale companiilor este păstrarea celor mai buni angajaţi. Cum decidem care sunt aceştia? [...]

Populaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?

Conform Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), până în 2050, peste 22% din populația globală va avea peste 60 de aniPopulaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?Acest fenomen este deja realitate în unele țări dezvoltate precum Germania, Italia sau Suedia. [...]

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!