Ce soluții software preferă retailerii?

20 Ianuarie 2016

Fiecare manager își dorește să aibă profitabilitate și să crească performanța afacerii sale. Competiția acerbă din domeniul retail, obligă companiile din acest domeniu, mai mult, poate, decât în alte domenii, să-și eficientizeze costurile și să îmbunătățească relația cu clienții.
IT-ul vine în sprijinul comercianților pentru a răspunde mai eficient cerințelor consumatorilor atât prin îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite, cât și prin reducerea costurilor și optimizarea fluxurilor de lucru.
O soluție extrem de eficientă se dovedește a fi folosirea soluțiilor ERP verticalizate.


Ștefăniță Ghiță, director de produs SIVECO Applications, ne oferă mai multe informații despre această soluție pentru comercianți.

Care sunt provocările industriei de retail din România?
Retaileri trebuie într-adevăr să facă față multor provocări, determinate și de mediul socio-economic din Romania, de aceea au la fel de multă nevoie ca şi celelalte industrii, de infrastructură hardware şi software integrat performant.
În primul rând, competiția ridicată impune o capacitate de adaptare și de reacţie imediată la cerințele din cadrul organizației în timp real. Cu ajutorul unui sistem informatic, retaileri pot să monitorizare și să controleze atent procesele de business crescând satisfacția clienților și profitabilitatea pe termen lung.
De asemenea, schimbarea preferințelor și a cererii clienților care doresc produse și servicii personalizate, diversificarea canalelor de distribuție, forțează companiile sa fie mai dinamice în analiza datelor și mai promte la solicitările clienților.
În consecință, novoia de informatizare în acest domeniu este foarte mare iar companiile care doresc să fie performante, trebuie să adopte aplicații software cu o arhitectură modulară care asigură funcționarea sistemului la parametrii normali îndiferent de situație.

În piață există percepția că soluțiile SIVECO sunt folosite de companii foarte mari. Este această situație valabilă și pentru soluțiia destinată domeniului retail?
Este adevărat că avem foarte mulți clienți mari în țată și în străinătate pentru care am implementat soluții software pentru managementul afacerii. Când am dezvoltat aplicația pentru retail, ne-am gândit în mod egal la firmele mari, aparținând unor lanțuri importante de distribuție, dar și la cele mai mici, independente. Soluția noastră informatică este ușor de implementat și de folosit și ajută în mod real firmele de retail să-și gestioneze eficient afacerea.

Ce ar trebui să știe managerii despre soluția de retail oferită de SIVECO?
Soluțiile pentru retaileri fac parte din pachetul integrat SIVECO Applications 2020, un sistem adaptat cerințelor actuale ale pieței din România, practic cel mai cunoscut ERP românesc. Pachetul de soluții IT al SIVECO România pentru retaileri cuprinde un set complet de componente dintre care, unele, extreme de specializate pentru a acoperi cerințele în mod eficient și obiectiv.

Care sunt principalele activități pe care le acoperă?
Una dintrele componente, Managementul Vânzărilor asigură urmărirea tuturor operațiunilor efectuate asupra produselor aprovizionate, asigură managementul formulelor de calcul al preţului și oferă analiza comercială şi financiară a clienţilor. Un alt exemplu, Componenta Case de marcat asigură controlul stocurilor în fiecare magazin, modificarea rapidă a cotei TVA și procesarea tranzacțiilor în timp real. Componenta pentru Managementul Depozitelor asigură optimizarea stocurilor și a fluxurilor unui depozit. Soluția noastră este integrată și răspunde necesităților acestui segment de piață cu un pachet de soluții informatice care acoperă atât activităţile de front-office, cât şi de backoffice, de la gestiunea depozitelor, gestiunea casei de marcat, stocuri, achiziții, mijloace fixe, vânzări, financiar-contabilitate, contracte, dar și transporturi.

Ce este esențial să știe managementul unei companii înainte de implementarea unei soluții pentru gestiunea afacerii?
În primul rând trebuie să facă o analiză detaliată a nevoilor interne ale companiei iar odată aleasă soluția potrivită, trebuie să fie gata să accepte schimbările deoarece informatizarea nu înseamnă mai multă muncă, ci eficacitate şi eficienţă.
O condiţie esenţială a reuşitei informatizării constă în acceptarea noii tehnologii și introducerea încă de la început a tuturor datelor în sistem atât de utilizatorii finali, cât și de şefii de departamente.

Pachetul informatic pentru industria de retail a fost realizat de SIVECO România după o atentă analiză a problemelor existente în această piață. Implementarea acestei soluții susține economisirea resurselor, diminuarea erorilor, reducerea activităților repetitive, îmbunătățirea proceselor de lucru, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea satisfacției clienților.
 

Arhiva Romania digitala

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

ECOSUNT, un soft curat și integrat

Recent, SIVECO România a lansat ECOSUNT, primul software românesc integrat, destinat companiilor din domeniul managementului deșeurilor.În ultimii ani, cantitatea de deșeuri crește în mod accelerat, direct proporţional cu creșterea nivelului de bunăstare, având un impact negativ din ce în ce mai pronunțat asupra mediului.Pentru orice companie care operează cu de [...]

Companiile de apă şi canalizare au nevoie de “soluţii verzi”

Recent, SIVECO România a anunţat o nouă componenta în cadrul sistemului informatic integrat SIVECO Applications 2020 - aplicaţia dedicată Managementului Activității de Laborator. Despre beneficiile utilizării acestui soft de către companiile de apă și canalizare ne-a vorbit Ștefăniță Ghiță, director adjunct SIVECO Applications. [...]

INOVAGRIA - tehnologie pentru ferme, 100% românească, 100% integrată

În ultimii 10 ani, SIVECO şi-a consolidat poziţia de lider în furnizarea de soluții IT în agricultură. Expertiza solidă pe care echipa departamentului eAgriculture din cadrul SIVECO o deţine în acest domeniu de activitate, i-a permis să construiască o soluție IT dedicată managementului performant al fermelor, denumită în mod semnificativ, INOVAGRIA. [...]

Două proiecte româneşti eLearning prezentate în premieră la Londra

În perioada 25-28 ianuarie 2017 are loc la Londra târgul BETT, una dintre cele mai mari expoziții educaționale din lume, iar SIVECO România participă pentru a unsprezecea oară consecutiv. [...]

Wand.education™- prima platformă din România prin care profesorii pot crea lecții digitale interactive în mai puțin de 5 minute

La începutul lunii Decembrie 2016 SIVECO Belgia a lansat Wand.education™, o platformă de creare a lecțiilor interactive, care poate fi utilizată individual de către profesori și totodată implementată și la nivel de școală. [...]

Există viaţă (activă) după pensionare?

Potrivit Eurostat, 5 milioane de europeni cu vârste între 55 şi 74 ani sunt diagnosticaţi anual cu depresiiCercetările arată că oamenii în vârstă, izolați din punct de vedere social, sunt predispuși la îmbolnăviri, dizabilități și chiar deces prematur. [...]

Instruire. Inducție. Impact. Motivare - pietrele de încercare ale oamenilor de HR

Unul dintre cele mai importante obiective interne ale companiilor este păstrarea celor mai buni angajaţi. Cum decidem care sunt aceştia? [...]

Populaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?

Conform Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), până în 2050, peste 22% din populația globală va avea peste 60 de aniPopulaţia planetei îmbătrâneşte într-un ritm accelerat. Ce soluţii viabile avem pentru menţinerea vieţii active a persoanelor vârstnice?Acest fenomen este deja realitate în unele țări dezvoltate precum Germania, Italia sau Suedia. [...]

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!