Toshiba – experiență, calitate, design

Condruz Lucian | 6 Feb 2015
În cadrul unui interviu în exclusivitate cu Lucian Condruz, Tosiba Regional Sales Manager, am avut ocazia să vorbim despre diferențiatorii Toshiba și despre strategia de piață aplicată în România.
Rep.: Odată cu explozia, oarecum surprinzătoare, a vânzărilor de tablete și de smartphone-uri părea că se anunță o nouă eră, post PC. În ultimele luni situația s-a mai echilibrat, creșterea vânzărilor de tablete a devenit mai moderată, vânzările de PC-uri s-au stabilizat. Cum vede Toshiba acest fenomen, PC, post PC? Cum se prefigurează viitorul?
Lucian Condruz: Nu aș vorbi de o eră post PC, odată ce anul acesta categoria cu cea mai mare creștere la nivel mondial a fost cea a PC-urilor desktop. Însă vorbim de o piață în transformare în care consumatorul va folosi din ce în ce mai multe device-uri ce deservesc scopuri specifice. Notebookuri, All-in-One, TV-uri și Console, Tablete și Smartphone-uri, toate vor avea locul lor în fiecare casă într-un număr din ce în ce mai mare, toate interconectate în diferite ecosisteme și al căror conținut va fi sincronizat continuu în cloud.
Rep.: Cum se adreseaza Toshiba diferitelor segmente ale pieței? Cum este construită oferta Toshiba pentru a răspunde nevoilor acestor segmente de piață?
L.C.: Toshiba are prezentă o gamă lărgită în România – Laptopuri consumer (gama Satellite și Qosmio) pentru retail și online, laptopuri de business (gama Portege și Tecra) pentru canalul B2B, tablete de 7,8 și 10” cu Windows (gama Encore), precum și o gamă largă de accesorii în zona de storage (HDD-uri externe, Flash Memories, etc.).
Rep.: Toshiba a adus mereu inovații interesante în zona dispozitivelor mobile, încă de la lansarea laptop-urilor. Care sunt principalii diferențiatori pe care Toshiba îi are în fața competitorilor? Care ar fi principalele argumente care să determine un cumpărător să prefere brand-ul Toshiba?
L.C.: Experiența de 30 de ani în acest domeniu este un factor important de care clientul nostru ține cont.
Calitatea și standardele japoneze precum și inovația continuă, de asemenea, sunt factori importanți.
Designul și materialele folosite, ne poziționează de asemenea în zona premium, iar diversitatea de culori în zona mainstream ne face, de asemenea, un brand foarte bine poziționat pentru targetul feminin.
Rep.: Cum abordează Toshiba piața românească? Ce segmente, prin intermediul căror parteneri sunt adresate?
L.C.: Toshiba a fost mult timp un brand consumer prin definiție în zona de notebook-uri.
În România lucrăm direct cu principalii retaileri din piață (eMAG, Altex, Flanco și Domo), iar celelalte canale de retail (Mass Merchendis-eri, online, retail mic) le-am acoperit printr-un distribuitor specializat în Consumer Electronics – Skin Media.
2014 a fost și anul în care Toshiba România a crescut echipa și am început să ne concentrăm și pe zona de B2B, adăugând un nou distribuitor specializat pe acest segment – MB Distribution.
Rep.: Cum ați caracteriza anul 2014 din punctul de vedere al business-ului Toshiba în România?
L.C.: Un an de stabilizare pe partea de laptop-uri, și unul de creștere pe partea de tablete. Focusul Toshiba în 2014 a fost zona de tablete cu Windows, o zonă cu creștere accelerată și unde Toshiba a jucat un rol important în piață.
A fost un an bun în care ne-am consolidat poziția în retail, și am deschis un nou segment – distribuția B2B prin noul distribuitor MB Distribution.
Rep.: Ce planuri aveți pentru 2015? Ce se va schimba? Veți încheia parteneriate noi?
L.C.: Am încheiat un parteneriat cu un nou distribuitor pentru notebook-urile consumer. Asbis Romania a devenit de la 1 ianuarie distribuitor exclusiv al notebook- urilor consumer, lucru care ne face să sperăm că, prin canalul lărgit pe care îl vom accesa prin Asbis, Toshiba va putea să crească și mai mult pe piața locală.

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!