Fii parte din experiența cu clienții și din performanța aplicațiilor

Veréb Elemér | 22 Jan 2016

Lumea se va digitaliza. Clienții de azi hiper-conectați digital au mai multe dispozitive, au mai multă putere și cer avantaje. Au așteptări mari pentru interacțiunile online și nu au răbdare pentru o experiență mai lentă sau dimpotrivă — o aplicație pe mobil în plin declin. Veniturile, loialitatea și imaginea mărcii nu au fost niciodată mai dependente de buna funcționare a aplicațiilor noastre. Aplicațiile au devenit din ce în ce mai mult esența activităților, astfel gestionarea funcționării lor este o piatră de temelie. L-am rugat pe Elemér Veréb, reprezentantul regional al Dynatrace să discute pe marginea acestui subiect pentru mai multe detalii.

Toată lumea vorbește despre transformarea digitală. De ce se face atâta zarvă în legătură cu acest lucru?

Digitalizarea a schimbat mersul activităților. A devenit clar pentru noi faptul că trecem printr-o mare transformare datorită exploziei digitale. 93% din CxO consideră că digitalizarea le va perturba activitatea în următoarele 12 luni[1]. Ceea ce poate știți sau nu, este măsura în care comportamentele noastre în calitate de clienți sau de utilizatori ridică ștacheta pentru ceea ce este noua normă. Clienții dumneavoastră, concurența dar și furnizorii dumneavoastră sunt cu toții digitalizați acum. Nu vă puteți adresa acestei schimbări cu o strategie închisă în care aplicațiile care formează aceste experiențe digitale sunt gestionate în silozuri, fără o înțelegere a perspectivei utilizatorului. Acesta este un argument pentru care clienții trebuie să aleagă Dynatrace – lider în furnizarea de soluții în această tehnologie – care oferă cea mai abilă platformă de gestionare a funcționării digitale care ajută la depășirea experienței utilizatorului și la deprinderea funcționării aplicației.

 

Ce se știe despre “clienții digitali”?

Clienții digitali mănâncă, dorm și respiră cu dispozitivele lor mobile și așteaptă aceiași experiență de înaltă calitate indiferent dacă acestea sunt online, la filiala noastră, sau pe dispozitivul lor mobil.

Să ne gândim la aceștia prin numere. Aceștia sunt întotdeauna conectați, de exemplu 80% dintre clienți își verifică smartphone-urile la 15 minute după ce se trezesc[1]. 90% dintre ei folosesc mai multe dispozitive secvențial pentru a îndeplini o sarcină[2]. 60% dintre aceștia evaluează durata de funcționare/răspuns drept principala așteptare de la aplicația mobilă — înainte de caracteristici și funcționalitate[3]. Și cel mai necesar fapt este acela că 44% dintre clienții digitali își vor transmite frustrarea asupra mediului social atunci când au o experiență online deficitară[4].

 

Care sunt provocările pentru furnizarea unei experiențe excelente pentru client?

Clienții digitali se așteaptă la confort la fiecare interacțiune. Acest lucru necesită ca dumneavoastră să răspundeți “cu Rapiditate” – să se răspundă în milisecunde -, “Simplu” – anticiparea nevoilor lor și furnizarea unui serviciu preventiv -, și “Contextual” – furnizarea de produse și de servicii în funcție de locația lor, de program, și de etapa procesului.

Cea mai mare provocare în experiența cu care vă confruntați în prezent este stăpânirea complexității masive din sistemele digitale. Fiecare moment și fiecare punct de atingere din lanțul de furnizare a aplicației prezintă un risc potențial sau un eșec — sau o oportunitate de a încânta clienții. Calitatea experienței dumneavoastră cu clientul vă influențează direct reputația, loialitatea clientului și linia de fundal.

Calea spre perfecționarea funcționării aplicației necesită un efort comun cu departamentul IT și cu linia de activitate. Împreună trebuie să măsoare și să gestioneze furnizarea aplicației de la un capăt la altul și să o transforme în valori acționabile pentru fiecare parte interesată.

 

Cui i-ați recomanda în primul rând Dynatrace?

Cel mai simplu răspuns este oricărei corporații ale cărei operațiuni se bazează pe funcționarea aplicațiilor lor critice sau al căror succes în activitate depinde de experiența cu clienții digitali.

Să fiu mai practic: pentru cei care au adresat întrebări precum:

Cui îi pot asigura funcționarea aplicațiilor critice de activitate precum SAP, Siebel, Oracle, Exchange, etc?

Aplicațiile noastre vor funcționa în mod asemănător sau chiar mai bine după schimbări, după consolidare, sau virtualizare? Vor funcționa acestea în mod adecvat în toate browser-ele și nu se vor afla subproporționate pentru încărcarea reală a utilizatorului?

Furnizorii de servicii terțe părți livrează calitatea corespunzătoare a serviciului?

Va rula oferta noastră mobilă fără probleme pe o varietate mare de dispozitive?

Cum se automatizează procesele de testare?

 

Ce face ca Dynatrace să fie numărul 1 pe piața de acțiuni?

Gartner a numit încă o dată, pentru a 6-a oară la rând, pe Dynatrace drept Lider pentru monitorizarea funcționării aplicației. Dynatrace este singura "platformă de gestionare a funcționării digitale corporative" care permite o cooperare strânsă și care oferă perspective relevante pentru toate unitățile organizaționale similare cum ar fi operațiunile IT, dezvoltarea, asigurarea calității și proprietarii de activități digitale.

7.500 de clienți folosesc Dynatrace în întreaga lume pentru a furniza o experiență de funcționare excelentă utilizatorilor lor finali. Datorită motivelor bine întemeiate  Dynatrace are cea mai mare cotă de pe piață și cel mai mare scor de satisfacere a clientului în gestionarea funcționării aplicației în domeniul expertizei și este “trend setter” cu cele 750 de persoane care lucrează doar în laboratoarele sale de Cercetare și Dezvoltare.

Care sunt cele mai afectate sectoare din adaptarea Managementului Performanței Digitale din această zonă?

Practica noastră arată că adoptatorii timpurii ai acestei noi abordări sunt din cadrul serviciilor financiare (bancar, asigurare, etc.), telecomunicații, utilități, media & e-comerț, și din sectoarele guvernamentale. Soluțiile inteligente ale Dynatrace reduc semnificativ durata de soluționare a problemei, accelerează funcționalitatea aplicației pe piață, deschid diferite căi de a conduce conversii cu experiența excepțională de utilizare.

 

Ce este Auditul Performanței Aplicației?

Pentru a convinge factorii de decizie și experții în legătură cu beneficiile și funcționalitatea excepțională a Dynatrace, am pus la dispoziție probe cu cost scăzut cum ar fi o perioadă de trei zile gratis pentru proiectul “dovada de valoare”, sau un Audit de Performanță a Aplicației de o lună. Cele mai multe societăți au propriile lor mistere nesoluționate privind funcționarea aplicației cu dezbateri continue și căutarea erorilor. Auditul Performanței Aplicației furnizează rapid rezultate uimitoare prin identificarea domeniilor problematice și a cauzelor ascunse. Oricine poate vedea și poate înțelege valorile de performanță relevante și poate cerceta mai în profunzime pentru a descoperi adevărul ascuns. Gata cu presupunerile și reproșurile!

Pentru mai multe informații despre Dynatrace se contactează: www.dynatrace.com.

Elemér Veréb, directorul regional al Dynatrace în România, Bulgaria și Ungaria. Responsabilitatea sa este de a extinde prezența Dynatrace și de a sprijini clienții pentru a-și stăpâni performanța lor digitală. El are Diplomă de Master în Informatică și Diplomă de Licență în Economie, și este Consultant Administrativ Autorizat. A dobândit o experiență vastă în strategie, portofoliu de proiecte și, de asemenea, în procesul de management.

 

Dynatrace permite conversii mai bune clientului, comunicări mai rapide și operațiuni mai simple prin Gestionarea Performanței Digitale.

Provice Informatika Kft. reprezintă și implementează soluția lider mondial a Dynatrace pentru a stăpâni performanța corporativă din zona CEE. 

 


[1] Forrester: “Situația activității digitale în 2014”

[2] IDC, Întotdeauna Conectat, Martie, 2013

[3] Google, Noua Lume Multi-paravan, August 2012

[4] Forrester Consulting, Aplicații Bune, Aplicații Proaste, Decembrie, 2014

[5] Studiu Dynatrace, NORAM, Decembrie, 2014

 

Cursurile Agora

Alege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferintaAlege conferinta
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: București
  • Când: în curând
  • Info: 2 zile
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 1 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora
  • Unde: Bucharest, Romania
  • Când: în curând
  • Info: 2 day course
Participa la curs
Cursul Agora

Cea mai recentă conferinţă Agora

12 decembrie 2017

Data Centers & IT Infrastructure Management

Data Centers & IT Infrastructure Management

Viitorul este în cloud, mobil și social. Fenomenul Internet of Things devine și el realitate. În 2020 pe glob vor exista 50 de miliarde de dispozitive, care vor produce 35 zettabytes de [...]

 
Fii la curent cu ultimele noutati agora.ro!